Garantie en klachten

Garantie

Wij doen alles in ons vermogen om onze producten in topconditie aan u te leveren. Het kan echter wel eens gebeuren dat ons product u in geschonden toestand bereikt, bijvoorbeeld vanwege schade opgelopen tijdens het transport.

Indien het pakketpost betreft (uitgezonderd brievenbuspakketjes) dient u de bij ontvangst geconstateerde eventuele zichtbare schade aan de verpakking, direct aan ons door te geven.

Schade aantoonbaar veroorzaakt door/tijdens het transport, valt onder de garantie. U ontvangt dan kosteloos vervanging.

 

Klachten

Mocht het zo zijn dat er iets niet helemaal volgens zoals gepland verloopt, kunt u dit kenbaar aan ons maken door een e-mail te sturen naar info@deco-stickers.nl of info-3sigma.nl. Wij zullen dan proberen tot een oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.